mandag den 19. januar 2015

Hvad hedder den betonklods som flagstangen sidder fast på?

I forbindelse med at jeg har kigget efter en ny flagstang ville jeg også kigge på en ny "klods af beton" som flagstangen skal sidde på, da den gamle ser noget slidt ud, men jeg vidste ikke hvad jeg skulle søge efter for jeg vidste ikke hvad den hed.

Jeg har dog fundet frem til at der ikke kun er et navn og nogen producenter benytter selv flere navne for dette betonprodukt.

To af de "ord" jeg fandt for dette produkt er dog tæt på hinanden da
  • flagstan sokkel
  • sokkel til flagstan
er noget tæt på hinanden.

Et tredje ord for samme produkt som jeg fandt hos en producent er flagstangsfod.

Det sidste ord for betonklumpen som skal holde flagstangen er flagstangsholder.

Vil du også se de forskellige ord for det samme betonprodukt kan du kigge med her http://www.fc-beton.dk/flagstangsfod_91.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar